Onsdag

Slocknade runt 21 tiden igår och sov som en stock fram till 6.00 i morse. Packade upp och fixade lite i mitt rum innan det var dags att gå upp och fixa lunch till Patch och skicka iväg honom till skolan.

Det regnar. Massor! Barnen har varit i skolan, men det var Katie och Georges sista dag så de kom hem tidigt. Jag har tvättat, fixat WiFi till datorn, och tränat här hemma. Det är lugnt och skönt här hemma, Katie och Geo klarar sig ju själva nuförtiden så jag behöver bara vara här :P

Sitter och kollar på nyheter i köket. Väldigt intressant att se hur saker framställs här jämfört med hemma. Jag börjar bli lite sömnig och vi har inget mer kaffe hemma. Katastrof!! Ikväll ska jag förhoppningsvis ut och hitta på något med Mikaela, Debbies au pair. Hoppas få träffa Erik och Annika också! Behöver jag säga att ett besök till Starbucks lockar?

Nu ska jag fixa lite lunch.
Puss

Kommentarer
Postat av: saudi

OMG starbucks. drick minst två caramel frappuccinos for me! ååååååååh det vattnas i munnen, på riktigt! love you, so glad you're finally "home"<3

2010-06-09 @ 21:20:34
URL: http://saudi.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: