onsdag

onsdagar är och har alltid varit den långa arbetsdagen här eftersom maureen slutar sent. i stort sett har jag jobbat från 8-22 med lite små pausar, fast då har jag suttit i trafik i bilen. ljudboken var en mycket bra idé. när den är slut vet jag att jag suttit 26 timmar i min bil, yay!

så trots att idag var en sådan där ruskigt lång dag så var den inte ett dugg dålig för det. har varit en kanondag med barnen. katie har varit glad, geo och jag har skrattat tills vi inte kunde stå upp och patrick och jag spelade steelers monopoly (monopol med amerikansk fotbollstema) i 3 timmar utan att han började gråta (ska säga att detta aldrig har hänt). precis nu så var jag ute och pussade och kramade de "små" godnatt och så fick jag en kram av lilla geo också (det var inte igår man fick det spontant). SÖTUNGAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: