god morgon

Idag vaknade jag vid 5. Kikade lite på "A beautiful mind" och gick sedan upp för att skicka iväg Patrick till skolan. Det är stora Geo's födelsedag och han blev mycket glad för sin Marabou Premium choklad som jag tog med. Åt världens godaste frukost, Raisin Bran med mjölk, kaffe, bagel & OJ (organge juice). Idag ska jag åka och hämta Mikaela och sen ska vi luncha på Red Robin, jag längtar sååå efter en Apple Harvest Salad med hallon-vinägrett. Bäst för dem att den finns kvar på menyn. Sen vill jag ha Starbucks till efterätt :) Jobbar inte riktigt idga utan ska bara hämta en grej hos Deb, och sen plocka upp lilla Geo som varit på sleepover hos en kompis.  Ikväll ska Maureen ha sina väninnor över, så vi började dagen med att göra frozen margaritas. Tequila luktar inte nåt vidare klockan 8 på morgonen kan jag upplysa om...!

Såhär pigg är jag idag, de svarta ringarna börjar försvinna ;)




Kommentarer
Postat av: mamma

Kul med lite bilder! "Lilla" George & Katie har verkligen vuxit, nu vill jag se en bild på Patrick också...

Du har ju aldrig behövt jeans i USA på sommaren förut... om du fryser så får du ju en bra anledning att shoppa nya jeans. Hoppas att den tropiska sommarvärmen återvänder snart! Kram <3

2010-06-10 @ 22:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: