glad midsommar

Blir lite småsentimental när man ser på Facebook hur alla firar. Själv firar jag inte alls. Inte idag. Hade tänkt ge mig ut och plocka blommor till kransar men vi ska ha en stor midsommarfest den 3 juli, så jag spar mig till dess.

Har inte så mycket intressant att berätta, har varit en fruktansvärt seg dag idag. Geo har semester och vi har hjälpts åt att städa innan vi åker till stranden. Bilarna har dammsugats och tvättats, garaget har städats och källaren har dammsugits. Barnen har packat inför Avalon. Som alltid när Geo har semester, så förbereder han en stor middag... det vaknas grillad kyckling, vit sparris, gurksallad med persilja och vinäger, grillad squash...you name it! Har så sett fram mot Georges mat och jag kommer garanterat inte blir besviken.

Nu ska jag återgå till att tråka lite!
Hoppas att alla har en fin dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: