Det sista av Sverige

Jag har haft en väldigt nervös morgon på grund av den stundande flygstrejken & missuppfattningar kring mitt inresetillstånd till USA. Nu har jag dock ringt och fått bekräftat att flygstrejken inte på något sätt berör min flight. Vad det gäller inresetillståndet så är det bara att bita ihop och hoppas på det bästa. Jag har gjort allt jag kan för stunden, och det borde vara okej! I värsta fall blir jag satt på ett vändande plan, 5000 kr fattigare och får spendera sommaren i Sverige.

Nu har jag precis duschat, och ska ta tag i det sista med packningen innan Jossan kommer hem från skolan. Sen blir det att umgås med familjen resten av dagen. Ikväll åker vi en sväng till Ingelsta shopping för att handla lite småsaker som jag ska ha med mig och sedan är det natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: