dagens awkwardness

I morse när jag skulle tanka gick jag i vanlig ordning in på Hess och bad om "40 on #7" och vände för att gå ut igen. Möter en kille 16/17 år som håller upp dörren åt mig. Inga konstigheter, folk är artiga här. Går ut till min Highlander och precis när jag ska börja tanka så kommer killen ut igen och frågar "Do you want help to pump?". Jag började nästan skratta och muttrade ett "Thanks but no thanks" haha. Killen går fram till bilen framför mig, en ljusblå pickup med en sticker som säger "If it has wheels or a skirt" och typ en naken brud. Måste säga att det blev några minuter av awkwardness när vi båda står och tankar. Hade jag inte förbetalat hade jag slutat pumpa vid 20 dollar eller något ;)



denna sticker hade han på bilen


Kommentarer
Postat av: Mmm...artin

Jag vet ju att jag är notoriskt lätt på foten, men hade fan inte tvekan på en sån inbjudan alltså.. Han var ju över 15, då är det faktiskt lovligt Erika! Hehe.. :)

2010-06-17 @ 21:11:45
URL: http://mmmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: