bekvama USA

Jag var pa Giant for att handla lite mat precis. Nar jag betalat och damen haller pa att packa ner mina varor (for har packar man inte sjalv...) och jag stracker ut armarna for att ta de forsta pasarna (ca 6 sma pasar) sa sager hon "Girl are you gonna carry all that"??? Jag hade lust att saga "Hey lady you should see me in Sweden when I'm not just carrying these bags to the car but on the 30 min walk home... ;)"

Folk tittar konstigt pa en i USA nar man:
- hjalper till att packa sina egna matvaror
- bar varorna ut till bilen istallet for att ta en vagn
- hanger tillbaka klader efter sig nar man varit i provrummet

Kommentarer
Postat av: saudi

usa är alltså som saudi. minus the veils. (eller veals, som j. karlsson har fått för sig att det heter)

ps i love you

2010-06-23 @ 12:24:55
URL: http://saudi.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: