tack

Har haft en fin födelsedag - tack vare er.

Vaknade upp med sms från nära och kära på både svenska och amerikanska mobilen... när jag skulle gå upp och duscha och öppnar min dörr hittade jag en korg med presenter - från Katie. En SPLENDA (receptbok, internskämt), instant Starbucks kaffe & ett presentkort på just Starbucks. Loggade in på datorn och hittade e-mail från Pappa & farmor. Självfallet så ville mitt internet krångla just idag när jag ville Skypea med mina familjer som höll kalas för mig därhemma. Fick prata lite iaf & leka tittut med min lilla Tilde.

Mikaela och jag åkte och agerade domare på KatieAnnikas cooking camp. Tänk typ Top Chef ;) Alla var hur duktiga som helst & vi åkte därifrån mätta och belåtna. Kom hem och öppnade paket från älskade Saudi-Emma. Lösgodis smakar aldrig så gott som när man är utanför Sveriges gränser!!

Eftermiddagen spenderades vid poolen eftersom det var extremt kvavt & varmt idag (och i morgon ska bli ännu varmare; 105 F = 40 C). Maureen kom över med Pizza & sallad. Grannarna Ann & Monty hade sett till att få tag i en riktig amerikansk tårta, eftersom det var det enda jag önskat mig! Jättejättegod! 

Patrick gav mig en så fin present, "Learn Dutch" paket. Så nu ska jag köra intensivkurs innan Holland. Lilla George hade köpt mitt favoritgodis & en bok....men det bästa med hans present var kortet. Det var helt utan text men så klockrent eftersom det spelade på ett av våra internskämt. Världens finaste ungar har jag! (trots att man ibland blir tooooookig på dem).

Mikaela & jag gav oss ut i åskvädret som drog in under kvällen och satte oss på Red Robin en stund och pratade och fnittrade. Välbehövt efter en lite halvgalen vecka! Klockan är mycket men Katie & Patrick har Erik och Annika här och jag ska ut och ha lite kuddkrig med dem ;)

Natti natti, tack för alla grattishälsningar, det värmer speciellt när jag är så långt ifrån er!!!! Saknar er!


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: