same old same old

Ville inte gå upp idag. Blev ingen morgonspinning eftersom jag låg kvar och snoozade så länge jag kunde... sen var det bara att ge sig upp iaf för att väcka Katie (som inte är den lättaste uppgiften - Kt är ingen morgonmänniska ska ni veta). Väckte henne kl 8.00. Gick ner igen och gjorde french toast. Väckte henne igen 8:10. Kastade i tvätt i tumlaren. Väckte henne igen 8:20. Plockade ur diskmaskinen. Väckte Kt igen 8:30. Då blev det äntligen fart på henne. Patrick vaknade precis i tid för oss att åka. Vi anlände till camp 9:03 och Katie blir sur för att hon är "sen". Jag sa det inte högt men maybe baby att vi hade varit i tid om hon
1) satt sin egen klockan nån gång
2) gick upp när man väcker henne ;)

Nu blir det frukost för pojkarna och sedan sticker Patrick och jag över till Mikaela och badar. Vi skulle åkt till Dorney Park idag men för det första så glömde Maureen att lämna pengar till oss i morse. För det andra verkade Mikaela inte så säker på om hon ville ta med barnen tid... så jag tror vi tar det senare i veckan. Jag har inget emot att vara lite underambitiös och ligga vid poolen idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: