R.i.p Mrs Persin



Mrs Persin gick bort inatt, ca 30 minuter efter att Geo & Mo kom upp till Pittsburgh. Jag är glad att de hann upp så att de var där när det hände. Blev inte mycket sömn för mig inatt, jag hade inte riktigt ro att gå och lägga mig innan jag visste att de kommit dit ordentligt. Vi fick gå upp tidigt i morse, först för att skjutsa Katie till Sundlöfs och sedan bar det av till Upstate New York och Militärbasen West Point där lilla George skulle bli hämtad från lacrosse camp. Resan dit tog ca 2 timmar och 30 minuter så det var många timmar i bilen för oss, framförallt för Patrick. När vi väl var tillbaka i Bethlehem åkte vi till poolen ett tag och sedan tog jag barnen till Red Robin för middag. Vi hade en riktigt mysig kväll tillsammans och det kändes riktigt tugnt att veta att Maureen och Geo strax skulle komma hem med dåliga nyheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: