måndagsplaner

Mo och jag började dagen med en joggingtur kl 06:00. Till Mamma som kommer tycka att detta är alldeles för tidigt ska jag be att få tala om att det är den enda tiden på dygnet det ens går att springa ute eftersom det nu har varit uppåt 40 grader varje dag.

Nu på förmiddagen blir det lite hushållssysslor såsom tvätt, och sedan tänker jag ta med Patch över till poolen. Katie har basketcamp mellan 09.00-16.00 varje dag denna vecka, så det är bara pojkarna och jag. Sen åker Maureen och Geo iväg på konferens tors-lördag så då är jag solo med barnen.

Ikväll ska jag ut på middag med Helen, blir antagligen vårt favoritställe Bubba's på 309:an(väg#). Sen släpper hon nog av mig på Red Robin för att hänga med au pairerna. Hon tycker att jag har bra inflytande på gruppen... så jag känner att jag måste gå :P Hoppas bara att Mikaela kan komma också!!

22 dagar kvar, sen kommer jag hem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: