Kaos

Det var en helt vanlig fredagskvall, Katie & Annika lekte "restaurant" och hade fixat middag till 12 personer. Mitt i alltihop ringer George's bror. Georges mamma har blivit allvarligt sjuk och kanske inte overlever natten. Mo och Geo slangde ihop lite packning och gav sig ivag inom en halvtimme for att kora den fem timmar langa vagen till Pittsburgh.

Har nattat tva ledsna och oroliga ungar precis, ska ga ner och gora mig i ordning, blir att sova hos kidsen inatt. Maste ringa lite foraldrar och ordna sa att Katie tar sig till sin basketmatch i morgon, da jag mest troligen kommer behova kora upp till New York for att hamta lilla Geo som ar pa camp. Nu hoppas jag att det bara ar falsk alarm och att Mrs Persin blir battre. Annars har vi en lang vecka framfor oss, som antagligen innebar att jag och barnen far kora upp till Pittsburgh for begravning...

Sa om ni inte hor fran mig sa vet ni varfor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: