Hur många kameler är jag värd?

Idag jobbade jag från 7:30 - 22:30. Under den tiden har jag tvättat, städat, bakat, lagat mat, skjutsat barn till och från träningar och avslutat dagen med att vara barnvakt åt 5 barn + mina egna 3. Som tur var var vi över hos våra vänner som har pool och en stor källare de kan leka i. Dessutom fick jag sällskap av Anns dotter Katie mestadelen av tiden. Lite extrapengar satt inte fel :)

Vill gärna påstå att jag varit en mycket duktig hemmafru idag. Emma, uppskattningsvis, hur många kameler tror du jag är värd?




dagens tvätt (godkänner du mamma?)



(corn muffins, majsbröd! sååå sjukt gott)



snälla ge mig en vanlig dammsugare nån! denna suger (hehe vistigt ;))



från vänster; Tanner, Zachary, Katie, Patrick, Annika & Erik (från gårdagens cykeltur)

p.s jag vill påstå att jag har ett ganska bra jobb då jag på arbetstid pratade med Josh & Matina på skype, kollade fotbollen & simmade en timme när barnen lekte i poolen! :)




Kommentarer
Postat av: saudi

inte ens alla kamelerna i världen hade räckt till!

2010-07-08 @ 21:26:02
URL: http://saudi.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: