halvtid

Nu har jag varit här ca 5 veckor & har 5 kvar. På samma gång som jag tycker det gått otroligt fort känns det som att jag varit här jättelänge. Just nu har jag det riktigt bra, jag trivs här, jag längtar efter att få komma hem och umgås med alla en vecka i Sverige & jag ser fram mot att börja mitt nya äventyr i Hague!

Började dagen med styrketräning på gymmet kl 8.00. Tänk vad lite träning kan göra, man mår så bra hela dagen sen! Familjen är i kyrkan nu men sen såsmåningom blir det väl lite lunch och sen åker vi ner till Starters Riverport (sport pub) för att titta på finalen i fotboll. Självklart hejar jag på mitt nya hemland för de kommande månaderna;  Holland!!

Hoppas ni har det bra!
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: