everything happens for a reason

När jag kom hem från USA 2008 kände jag att jag verkligen hade lärt mig något och att jag hade utvecklats som person. Jag vet att jag aldrig hade åkt till en främmande stad där jag inte kände någon för att plugga om det inte hade varit för mina två år som au pair. Nu när jag skulle åka tillbaka till USA igen hoppades jag på samma sätt att mina två år på högskolan skulle gett mig mer än bara teoretisk kunskap. De senaste dagarna har jag insett att det gett mig mycket mer än så. Jag ser på USA på ett annat sätt än jag gjorde förut. Läste min vän Matins blogg ikväll, och kände igen mig precis i det hon skrev. USA är annorlunda utan mina vänner. Ta inte detta på fel sätt, jag har det jättebra och jag ångrar inte att jag valde att åka hit i sommar. Men inser att jag uppskattar och prioriterar helt andra saker än vad jag gjorde för två år sedan...!

and that's a good thing, right?


Kommentarer
Postat av: Martin

Säg det rakt ut: du saknar gruvan, mig och Josh va? ;)

2010-07-06 @ 22:45:59
URL: http://mmmartin.blogg.se/
Postat av: erika

You got me... jag gör ju det ;)

2010-07-07 @ 01:18:14
URL: http://erikaskrikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: