Äntligen lite solsken igen

Har regnat i några dagar nu men idag tittar äntligen solen fram igen. Självklart hade jag Volvon igår när det regnade som mest, blev några få minuter med the top down :(

Började dagen med ett spnningpass på Steel Fitness kl 6.00, mamma tycker jag är tokig men eftersom jag jobbar under dagarna är det skönt att komma ut lite på morgonen och så är man igång sen.

Sitter just i denna stund och läser "Guide for exchange students" från the Hague. Känns så spännande och lite pirrigt att det börjar närma sig... Ser verkligen fram mot denna höst :)

Ska strax åka och hämta upp Annika och köra henne och Katie över till Maureen's kontor där de ska få "jobba" lite. Maureens sekreterare skulle ta ledigt och tjejerna gillar att hjälpa till lite + att det håller dem sysselsatta :)


Nya skolan!


Tror jag kommer trivas fint i Hague ;)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Shopping. Dregglar. Jag kommer!

2010-07-21 @ 11:31:56
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: