always look on the bright side of life

Igår kväll gav Mikaela och jag oss iväg mot Hershey, vilket tar ca 90 minuter med bil. När vi väl kom fram möttes vi av en skylt som säger; John Mayer POSTPONED to August 5th. Jättebesvikna tänkte vi först att jaha, då äter vi något och sen åker vi väl hemåt igen. Efter ca 5 minuter kom vi på bättre tankar och bestämde oss för att gå in på nöjesparken när vi ändå var där. Så konsertkvällen blev till en mycket lyckad bergochdalbanekväll istället!!!



Roadtrip



Jag gillar inte min GPS; så vi kör med gamla hederliga vägbeskrivningar!



The rolling hills of Pennsylvania







Jag är minsann ingen fegis längre ;)



Ovädret låg nära, men vi klarade oss precis!



Älskar bergochdalbanor!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, uush va läskig den första bergochdalbanan ser ut! Men säkerligen riktigt rolig ;)

2010-08-01 @ 21:51:14
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: