miljöombyte

sitter i skolan och skriver detta med stor möda då mina armar är ömma efter gårdagens bravader, ett KI-BOX pass med emma på friskis. fick ett infall igår och köpte en tågbiljett till norrköping så till kvällen kommer jag att befinna mig på hemmaplan. jag längtar efter fredagsmys med la familia & att se tilde gå i verkligheten. bio & lite shopping är också inplanerad. jossan, hanna & jag ska se avatar i morgon!! men nu blir det först möte med ingela på international office för att diskutera mina utlandsstudier och sedan bär det av mot tåget :)

i'm barely able to type this due to last night's kickboxing class at the gym. my arms are so sore. i bought a ticket to go home yesterday so by 5pm today i will be in norrköping. can't wait for a friday night with the family and to see tilde walk with my own eyes. i also have plans to go to the movies and to do some shopping. i think i'll bring josefine & hanna to see avatar. now i'm off to a meeting with ingela at the international office for a short discussion about my abroad studies before it's time to head to the train station :)


Kommentarer
Postat av: camilal

haha ja! älska den scenen där de bara bryter och sjunger 'happy birthday' och sen kastar ut varann genom fönstret. splendid! hihi. ha ett par underbara dagar i norrköping nu! puss puss.

2010-01-23 @ 13:06:09
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: