back to school

Jag har nu varit tillbaka i Trollis i över en vecka... snart två! Tiden har gått så himla fort kanske för att det enda vi gjort varit att plugga plugga plugga och återigen plugga! Dagarna har spenderats mestadelen i skolan och avslutats med matlagning och umgänge hemma hos Annica. Nu är tentan gjord i alla fall och jag tror att allt pluggande gav resultat.
Nu har jag ingenting på schemat förrän måndag, vilket känns väldigt skönt men också lite tomt och konstigt. Så himla trist också eftersom min dator bara fungerar när den själv känner för det. Idag ska jag i alla fall gå till bibliotekt och låna "Jag skulle vara din hund (om jag bara finge vara i din närhet)" aom Camilla tipsat mig om. Sedan bär det av till Överby för SHOPPING. Jag har fortfarande presentkort och pengar från jul som jag inte fått något tillfälle att använda. Men nu är det dags för det! Lite nya kläder kommer inte sitta fel någonstans.


I've already been back at school for more than a week... nearly two! Time has passed superfast maybe because we haven't really had time for anything else than studying. We've spent every single day at campus and ended them with cooking together and hanging out at Annica's place. But since we took the exam yesterday we are now free until Monday. Feels so good, but yet so weird. Today I'm heading to the library to pick up a book Camilla recommended. Then I am going to the mall for some SHOPPING. I still have some money and gift cards from Christmas that I didn't get to use. But now is the time! I'm in desperate need of some new clothes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: