ny vecka nya tag



http://svtplay.se/v/1877982/dokumentarfilm/konsten_att_vara_manniska


Kikade på denna dokumetär igår kväll innan jag somande. Är det inte lustigt hur vi mår sämre och sämre ju "bättre" vi har det. Nu är det måndag i alla  fall och jag har börjat veckan på ett jätteskönt sätt. Fattiga riddare + mango/jordgubbs-smoothie + en kaffe latte. Har även tagit igen lite radiolyssning med "Skakad inte störd" med min älskade Ingrid som jag konstaterar har gått från nästan kändis till riktig kändis. Hallå hon har sitt eget radioprogram!!! Om ni vill lyssna på detta trevliga program går ni in på www.studentradion.com -> webradio -> arkiv och så klickar ni på "Skakad inte störd". Nu ska jag packa väskan och knalla iväg till skolan där jag kommer spendera mestadelen av denna måndag!

Ha det fint!
Poss poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: