no stress



började min dag kl 06:00 för att se sverige spela bort sig mot slovakien yeaaah. trots förlusten så hade jag en mysig morgon. drog på mig kläder, tog med min frukost och kilade över till emma för att se matchen tillsammans. att äta är alltid trevligare i andras sällskap. efter lite velande bestämde jag mig för att gå till skolan och skriva på nästa veckas uppgift. kan inte påstå att jag var jätte-effektiv, men huvudsaken är att det går framåt! nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen. det är snöstorm ute igen så det känns befogat att stanna inne. det blir ingen träning dels för att jag är lite snuvig och dels för att jag sprang igår. sa jag att det gick bra? dock är det ju alltid lätt att säga efter första träningspasset. vänta bara några veckor så ska vi se hur kul jag tycker att det är på löpbandet ;) nu blir det horisontellt läge på soffan med lite tidningsläsande och zappande mellan tv-kanalerna. planerar även att betala räkningar och skriva ett brev till kära mormor som fyller år i helgen. puss & hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: