mysochpluggdag

mysig morgon med sex and the city + varm macka. sen drog jag igång pluggandet klockan 9.00 och hör och häpna; jag har en bra pluggdag! jag har tagit mig igenom ett antal kapitel i analyskursen och har nu övergått till finslipningen av min argumentationsanalys. kompis det går bra nu! nu ska jag till hemköp och köpa pez som jag ska ha till eftermiddagens lyssnade av "skakad inte störd". ikväll blir det ki-box med emma (och annica och mathias?) och efter detta har jag en skype date. och sist men inte minst så ska jag titta på sagovärld av beatrix potter (sällskap av mammsen efterlyses!).

tjohej. pez-time.
(får bli den fula ank-pez-automaten då alla de andrea befinner sig i norrköping)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: