mera sol

jag sprang ner på stan precis i tid för att hinna till apoteket röda näsan som pappa skulle sagt. det blev en flaska vitt till kvällen. en gammal klasskompis som tagit studieuppehåll för lumpen är tillbaka i trollis och ikväll är det inflyttningsfest i elefanten (även känt som den högsta byggnaden i trollhättan). en concealer och klänning fick stå för dagens "jagharinterådmeddettaegentligen" köp. sprang in i emma & mathias och sällskapade med dem på max. då de behövde ge sig tillbaka till skolan för tentaplugg erbjöd jag mig att agera packåsna och gå förbi annica med kvällens förfriskningar. min grekinna försåg mig med c-vitamin och mango yum yum. blev även introducerad till the sims 3. sjukt bra! jag måste införskaffa. så gott folk, bli inte förvånade om jag går i idé ett tag nu.

det är dags att ta på sig ansiktet och peruken.
ha en fin kväll. det tänker jag ha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: