bedtime

"For peace of mind, resign as general manager of the universe"

har lite mycket i huvudet just nu och det gör mig en smula ineffektiv ;) min kära mor känner till mitt beteende när jag har för mycket på g. jag gör absolut motsatsen av vad jag "borde". ingenting!

det var hur skönt som helst att träna ikväll. en liten runda på gymmet med mathias + ki-box och jag har garanterat träningsvärk på nya ställen i morgon. nu ska jag försöka somna (till ett avsnitt av SATC - jag är officiellt beroende). enda nackdelen med kvällsträning är att jag blir så pigg att det är omöjligt att komma i säng i skaplig tid. men men, skolan börjar kl 13:15 i morgon så det får vara helt ok med en sen kväll.

natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: