Utmattad

Jag är så jäkla slut. Bara sitter här och stirrar på skärmen. Kanske en bra grej att hjärnan känns tom, det behöver den vara för att jag ska få in allt tills i morgon. Till den sista tentan. Den sista av åtta. Kan inte ens förklara hur bra det känns att vid den här tiden i morgon så sitter jag på en restaurang med ett gäng vänner och skålar för den här terminen. Som sagt jag är helt slut, så ska göra det jag orkar. Tänkte att lägga mig och gå igenom alla Power Point slides för att sedan sova och komma upp tidigt i morgon. (Vilket jag även hade tänk göra idag, men se så blev det inte. För att göra en lång historia kort så hade Julia och Lola folk över till 4 i morse. Så min plan om att gå upp 6 fick istället bli att gå upp 8) Heja heja heja lite till...!

Trevlig resa hem till Sverige till er som åker i morgon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: