Tummen upp för träning!

Var lite motigt att komma iväg förut, men nu känns det toppen! Blev 45 minuter på crossen och så lite axlar och rygg, känner att det behövs när man sitter vid skrivbordet så mycket nu. Måste dock säga att jag längtar efter lite variation i min träning . Sedan i juni har det ju endast blivit löpning och gym, vilket jag hade planerat för att bygga upp allmän styrka innan jag började löpträna inför Göteborgsvarvet. Men nu blir det ju inget varv 2011 och det känns både bra och lite tråkigt. Tråkigt för att jag älskar utmaningen, för mig krävs det en hel del för att klara av det men känslan efteråt när man ligger i gräset pustar ut är obeskrivlig. Bra känns det därför att jag längtat efter att gå på fler pass igen. När man ska försöka få in 3-4 löppass i veckan så prioriteras klasserna på Friskis bort. Därför är jag taggad inför våren. Först blir det promenader med nära och kära i Norrköping, förhoppningsvis Lindas pass på Friskis och kanske lite massage. Sen ska jag köpa ett kort för alla tre aktiviteterna på Friskis och Svettis. De har bra pris för fyra månader vilket blir perfekt då terminen slutar i början av juni. Ser fram mot kombipassen Mathias och jag älskar bland annat Core/Spin... längtar!

Men först ska den här terminen avslutas. Nu blir det en stor kopp kaffe och mer plugg!

Kommentarer
Postat av: emilia

skönt med träning!

2010-12-08 @ 19:50:23
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: emilia

skönt med träning!

2010-12-08 @ 19:50:25
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh paris! vad härligt! egentligen är jag inte så förtjust i smaken av dem, men de är så söta!

2010-12-08 @ 20:10:15
Postat av: Mimmi

hihi nejdå!

men jag tycker han ser gammal ut nu , men oj vad han är snygg i Titanic! :D

2010-12-08 @ 21:12:44
URL: http://mimmihakansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej , nu är det tävling på bloggen gå in på www.mmollytuva.blogg.se & tävla

lycka till kram ! <3

2010-12-08 @ 21:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: