Orutinerat Erika!

Jag gjorde något fruktansvärt dumt precis innan tentan. Jag var nervös och köpte en flaska cola-light som jag hällde i mig, vilket resulterade i att jag var sjukt kissnödig under större delen av tentan. Hör här sen, I Holland får man inte gå på toaletten under tentan. Jag hade tur med den version jag fick (tentan finns i 4 versioner så att man inte sitter brevid någon med samma). Uträkningarna i Excel gick faktiskt bra, men i slutet hoppade jag över två enpoängsuppgifter, laddade upp tentan och gick. Jag svär, jag hade kissat på mig annars. Ett löfte? Om jag failar den här tentan ska jag aldrig mer dricka cola-light.

Är så uppe i varv efter denna dagen att jag inte kan koncentrera mig. Har fått mig mycket att fundera på vad det gäller flera olika saker. Lite för mycket på en gång. Ska ta en tiominuters vilopaus nu. Släcka ner, tända lite ljus och bara andas.

Kommentarer
Postat av: saudi

you are worth it!

2010-12-14 @ 22:51:45
URL: http://saudi.bloggsida.se
Postat av: Martin

Haha... :D

2010-12-15 @ 07:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: