Nervositet

Ska göra mig i ordning och gå iväg till skola för min tenta i MIN strax. Har inte varit så nervös för någon annan tenta. Tror det beror på att jag under min allra första dag missade MIN lektionen, och därmed legat "efter" under hela terminen. Har inte heller kunnat öva så mycket eftersom jag här hemma har en nyare version av Office-paketet. Men det ska gå vägen. Word och Powerpoint blir inga problem så ska skrapa ihop så mycket poäng som möjligt där ifall det faller på Excel. Ska gå iväg i god tid tänkte jag så jag hinner få i mig något att äta från kafeterian. Blir en sväng förbi Albert Heijn på vägen hem för att inhandla frukt och lite annat smått och gott så jag orkar med en sen kväll. Har inte överdrivet mycket tid till morgondagens tenta i Change Management då den börjar redan 11:30. Är dock inte så orolig för det, det är en mindre kurs och jag har ganska bra koll där tror jag.

Wish me luck, I'll need it.
(bara 3 sådana här tokiga långa pluggdagar kvar nu - längtar tills det är över)

Kommentarer
Postat av: Camilla

LYCKA TILL! Håller tummarna :)

2010-12-14 @ 16:23:28
Postat av: Liz

You'll kick that exams ass!!!!

Maria hälsar!¨

Puss

2010-12-14 @ 22:21:17
URL: http://elsliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: