Leaving on a Sunday

Hej hej, sitter och pluggar inför dagens tenta i Management Information Systems och även lite Change Management inför i morgon. Tentan idag början inte förran 17:30, vilket är rätt skönt då jag behöver tiden. Har precis ringt DUWO, min hyresvärd, och hört mig för vart jag ska lämna nyckeln eftersom jag åker hem utanför kontorstid så att säga. Har även en blankett från International Office som ska fyllas i och lämnas in så att jag (om tre månader, wth?) kan få tillbaka min deposition. Måste bara skriva ut alla viktiga papper såsom flygbiljett innan jag lämnar in det, då jag även måste lämna tillbaka mitt chipknip kort, eftersom utan det kan jag ju varken skriva ut eller köpa något på skolområdet. Kanske kommer det också börja att packas idag... jag fattar det inte, jag åker hem på söndag. Känns underbart... lite tråkigt att säga hej då till kompisarna här... men det som gör det lättare är att de också åker hem. Ingen man lämnar kvar. Jag är redo.

Kommentarer
Postat av: Liz

Jag kan inte fatta att det är så snart!!! :)

See ya sooon!

<3

2010-12-14 @ 15:38:52
URL: http://elsliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: