Kyligt värre

Precis hört på nyheterna att det nu är -7 här i Haag, men luftuktigheten samt stark vind gör att det känns som -15. Nog kändes det väldigt kallt idag, mina stackars ögon bara rann och sen frös tårarna till is. Det är sånna här dagar man skulle vilja ha ett badkar att värma sig i och sen slösa rejält på all typ av lotion... man blir ju så torr om händer, ansikte och läppar när det är så kallt. Överväger en liten promenix till Albert Heijn för att köpa lite plugg snacks, kylan till trots. Vi får se, har 45 minuter kvar att plugga innan det blir rast :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Keep up the good work Erika! Jag är så stolt över dig som tentapluggar så hårt! :-) Och jag håller med dig, fy sjutton vad torr man blir under vinterhalvåret. Jag har dock aldrig upplevt nare om läpparna tidigare men nu så! Nu så spricker mina läppar verkligen sönder och jag funderar på om jag ska ge mig på fjortisarnas favoritläppglans: Idominsalvan. Nej men jag vet inte, ett som är säkert är i alla fall att man bör investera i hudkrämer. Många och bra sådana! Hihi.



Åh jag är så lycklig idag för imorgon har jag sovmorgon, idag har jag redovisat muntligt och det gick över all förväntan (förvånad över min egna prestation och att jag faktiskt inte darrade som ett nervöst litet asplöv!) och så har jag tränat ett superskönt Aerobics-pass såhär på kvällskvisten.



Plugga på baby! Tentorna kommer gå suveränt!!! :-*

2010-12-01 @ 22:27:55
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: