Halvvägs

Fyra av åtta. Skönt. Gymmade efteråt, körde extra hårt eftersom det är sista veckan nu. Sen lagade jag mat, det blev pyttipanna eftersom jag hittade rödbetor när jag var och handlade i söndags. Blev jättegott om jag får säga det själv. Sitter och gör en liten budget för resten av veckan. Försöker tänka vad jag ska köpa med hem och så... Fick mitt slutbetyg i Holländska idag; 8.6 så det gick vägen på andra tentan också. Ett B får jag känna mig väldigt nöjd med tycker jag!

Nu blir det dusch, kaffe & wait for it.... plugg! :)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Bra jobbat Erika! :) Jag blir så stolt! Och nu är du ju halvvägs!! KRAM! <3

2010-12-13 @ 21:19:16
Postat av: saudi

this makes me hungry!

2010-12-13 @ 21:42:29
URL: http://saudi.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: