en dag närmare klippning

cause god knows i need it

Innan jag åkte till Holland såg jag till att få mig en klipptid hos världens bästa Simbi. Tänkte att det skulle räcka gott och väl tills jag kom hem i december. But little did I know... mitt hår har vuxit som ogräs här och har nästan lika många kluvna hårtoppar som Annicas dreadlock. Så det första jag gör efter att jag kommit hem och sovit i min (Jossans?) säng är att kila bort till Simbi för en uppfräschning. I can't wait. En annan lustig grej är att jag för en gångs skull behållt min naturliga hårfärg och insett att det är mycket ljusare än vad jag trott. Och ja. Den drar åt det röda hållet (skyller på min mor) so yeah I'm a redhead. Ett tag till i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Annica

hahaha, INGET är värre än min dreadlock!

2010-12-08 @ 20:27:15
URL: http://bcnjournals.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: