Efter tio

Goedemorgen!
Jag har varit igång i några timmar redan och har precis slagit på Efter tio för en lite paus... visste ni att Sverige är det mest singeltäta landet i hela världen? Vad är det med svenskar? Tycker vi om att vara själva? Eller lider vi alla av commitment issues? Sen kan man ju också se det som att det finns en väldig massa människor som är lediga och det är väl positivt om man själv är singel!?

Nu ska jag äta second breakfast med tyskt bröd jag fått (efter massa klagande på bristen av bra bröd i Holland), min sista kopp pulverkaffe (ska jag köpa nytt nu eller helt enkelt bara dricka te?) och ett glas juice. Låter Efter tio vara på i bakgrunden... väntar på  Maria Montazami och Blondinbella.

Hoppas ni har en fin dag, var ni än är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: