and I will miss it

Dagens tenta var svår. Förvånansvärt nog var det 'multiple choice' frågorna som var svåra och inte de öppna. Men ska nog lyckas bli godkänd i alla fall, och i denna kurs utgör bara tentan 50 %. Den andra delen (grupparbete) fick vi väldigt bra så hoppas att det kan väga upp. Fått en del uträttat idag, gick till International Office, skrev ut flygbiljetten, tränade (åh så skönt), lagade mat. Har precis fått i mig lite kaffe och en stroopwafel jag köpte i en vending machine för att tömma mitt chipknip innan jag lämnade in det.

Har börjat packa och mailat SAS om bagaget. Tveksamt om jag behöver en liten extra resväska. Kan bli så. Vilket inte gör så mycket, i så fall fixar jag det på lördag. Vet vart jag kan köpa en för 15 euro, och för en extra väska betalar man 30 euro till SAS. Har man en väska som är för tung betalar man 45 euro, så det är ju vilket som liksom.

Dags att börja plugga inför i morgon. Hittade tack och lov en övningstenta till denna kurs, det har det varit brist på i andra kurser. Puss puss

p.s idag insåg jag att jag kommer sakna Holland lite...



Kommentarer
Postat av: Jossan

TOMTEN! det är ju samma! :D

2010-12-17 @ 11:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: