39p

39p utav 50 på övningstentan är a-okay.

Kommentarer
Postat av: Camilla

I know. Riktigt typiskt! Men ska ge mig ut och handla all C-vitamin jag kan komma åt lite senare idag! Just nu vill jag bara ligga i sängen och slappa med mitt kaffe och senaste numret av Elle! :)



Visst är det irriterande när man går runt och känner sig lite småsjuk men att det liksom inte bryter ut någon gång? Jag har klarat mig så fint nu när jag börjat träna och äta bra men det är någonting med mig och att bli sjuk kring jul.. Sedan har jag ju verkligen umgåtts med en smittohärd det senaste! Haha. Fan vilka idioter till roomies du verkar ha? Att dom inte respekterar att du har tentor.. Skriver du din sista tenta idag eller har du fler? Hur som helst så är jag så imponerad av dig som presterat så bra! Lova mig att unna dig något speciellt när du är klar med alla tentor. Det behöver du, och det förtjänar du! :) Jag vet, kan knappt förstå att jag kommer stå på Landvetter (schh inte säga till Nicklas!) imorgon och invänta honom! Längtar verkligen :) Lycka till idag Erika! Du är awesome!

2010-12-16 @ 13:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: