22:47

Har pluggat duktigt ikväll. Min favorit är som vanligt Dutch. Det är så oerhört tillfreställande när man lärt sig vilka ändelser ett adjektiv ska ha, eller hur Holländsk meningsuppbyggnad fungerar. Då kan man ju göra riktiga meningar. Jag är och förblir en språknörd.

Har pratat med min älskade mammi på msn och tillsammans gjort packlista inför Paris. Känns alltid lika tryggt att stämma av listan med mamma så att man inte glömmer något, trots att jag är 23 år och borde kunna sånt själv. Nu är det mesta nerpackat i alla fall. (Behöver ju inte ha med så mycket för en weekend.) Lite får packas i morgon, väntar på lite kläder som fortfarande var fuktiga, samt kamera och mobil som ligger på laddning. Men det viktigaste (läs: tågbiljetter & smink) finns med.

Hallå, jag åker till Paris i morgon! Me not fatta at all. På söndag kan det kryssas av från drömlistan. Ja för en sådan har jag, och samtidigt som fler och fler saker prickas av så blir listan längre och längre. Finns så mycket underbart jag vill göra i mitt liv.

Nu blir det final i Top Model och sedan ska det sussas.

Bonsoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: