planer för söndag

Det har regnat i stort sett hela natten, men nu verkar det vara uppehåll och jag kan till och med skymta lite blå himmel. Har precis kokat mig lite gröt och insett att sylten jag köpt i tron om att det var hallonsylt är hallon och röda vinbärssylt. Fail! Det får väl duga... för tillfället!

Älskar min söta roommate Julia. Hennes engelska är så knagglig, men hon försöker verkligen. Varje gång hon går ut ur köket säger hon: "Have a good meal" även om jag så bara tar ett glas vatten. Har konstaterat att min andra rumskompis är den spanska versionen av Annica Lindquist. Fest varje kväll och ändå på topp lagom till nästa fest ska börja. Hej och hå, hur ska detta gå?

Idag planerar Julia och jag gå och shoppa. Vi får se, killarna här under sa igår att de ville hänga på, men än så länge har vi inte fått några livstecken från dem. Enligt Julia har butikerna öppet mellan 12-18 på söndagar så jag funderar på att ta en promenad innan vi ger oss iväg. Måste ju spöa Mikaela i Nike+ utmaningen - jag ligger fortfarande efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: