när katterna är borta dansar råttan på bordet

Min dag har varit så mycket bättre än gårdagen. Hade lyckats få allt hittills rätt på schemat så det var inga problem. Idag hade jag fyra lektioner, varav alla var mycket kortare än vad schemat säger eftersom det var
introduktion.

Jag kommer läsa följande under tiden jag är här:
- Minor in Human Resources Management (består av fyra ämnen)
- Business Ethics
- Management Information Systems
- International Business
- English Business Communication
- Survival Dutch

Passade på att bekanta mig med skolan bibliotek under rasterna (ni som känner mig vet hur mkt jag älskar bibliotek) och det kanske inte var lite nytt och fint som HVs, men utbudet var helt klart bättre. Bildade basgrupp med en tjej från Finland och en från Brasilien på Business Ethics. Vi bestämde även att åka till Amsterdam på lördag så det blir kul. Jag har lämnat fredagar fria i mitt schema så att man man åka iväg över en helg.
Mina roommates är borta så jag planerade fest, en STÄDFEST. Fääästlistan på högsta volym och så bort med allt skabbigt i lägenheten. Har inte velat ta tag i storstädningen när Julia & Lola har varit hemma eftersom de kanske tycker jag är märklig när jag städar saker som tvättmedelslådan i tvättmaskinen. Hann inte mer än att städa färdigt innan vår fjärde roommate dök upp, Meghan från Florida. Hon hade visst bott någon annanstans men bytt då hon inte kände för att dela badrum med 4 tjejer & 2 killar. Nåja lite bättre blir det väl utan killarna här. Dock vet jag inte vad vi ska göra med kylen. Kylen är pytteliten & har tre hyllor, ja ni hörde rätt TRE. Inte fyra. Vi får se, hon kanske är jätterik och bortskämd och äter ute varje dag?

Kommentarer
Postat av: Jossan

när grisen försvinner kommer fläsket fram :D hahaha kommer du ihåg det :D

2010-09-01 @ 20:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: