man åker inte till haag för det vackra vädret skull

Solen sken när jag vaknade. Sen regnade det. Sol. Regn. Sol & åter regn.
Väldigt trevligt igår. Vi var nere hos grannarna här under. Sedan gick vi vidare till "the Pub" där jag träffade ett gäng riktigt trevliga norska tjejer.
Igår lärde jag mig följande:
- Folk här cyklar mer än man gör i Sverige
- Euroshopper tillverkar öl (mamma hade du kunnat köpa det??? ;))
Laura, Lola & Julia (varav de två sistnämnda jag bor med)
Jag & Julia (som är från Stuttgart, Tyskland)
KLOBB HARAM!
Hague by night
Cykelställ vid stationen
Nu ska jag ge mig ut och införskaffa mig ett paraply och en Holländsk mobil!

Kommentarer
Postat av: saudi

vaddå "trevliga" norska tjejer? nänä, sånt går jag inte på, mig lurar du INTE ;)

miss you

2010-08-29 @ 10:31:27
URL: http://saudi.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: