busy bee

jobbar massor. i morrn drar vi (mo, jag, katka, patch & kt + mikaela, deb, annika & erik) till washington dc. kvällen till ära är det "au pair night" vilket betyder att mikaela, jag och katka ska ut och göra stan osäker. förhoppningvis blir pedikyr & sen cocktails! resten av helgen blir det sightseeing. vi ska göra samma cykeltur kring monumenten som vi gjorde förra året, sen blir det mt vernon & arlington cemetary vilket båda är nya grejer för mig. i bilen ner ska vi kolla national treasure filmerna. sen måndag skjutsar jag katka till flygplatsen, tisdag blir det att jobba & börja packa. onsdag ska vi städa och tömma mitt rum. nu är au-pair tiden slut hos familjen persin, och mina möbler ska upp till patrick's rum. vi har tagit hem möbler från geos föräldrars hus så att vi kan göra iordning detta till ett gästrum. lite sorgligt! sen bär det av mot Sverige och mina älskade familj <3 bokade mitt flyg till amsterdam nu, såå spännande det ska bli. men innan dess kommer saudi på norrköpingsbesök och jag längtar längtar längtar efter sista veckan i sverige nu.

Kommentarer
Postat av: saudi

det kommer bli en BRA sista vecka, vill jag påstå!

2010-08-13 @ 10:14:09
URL: http://saudi.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: