skillnaden på vänner & kompisar

när någon på andra sidan jorden genom att enbart höra dig säga hello och utan att se ditt ansikte och ger responsen, "uhuh you seem upset" - då vet du hur väl de känner dig.

nu löser det sig med pengar, maureen & geo skickar e-pengar till biljett under kvällen och innan jag vet ordet av det befinner jag mig på andra sidan atlanten igen. efter att ha pratat maureen längtar jag ännu mer. finns mycket planer för sommaren, nästan mer än vanligt. och bäst av allt - i slutet av juli får jag en hel helg ensam med barnen!! hihi vilka hyss vi ska ha för oss. ska börja smida planer redan nu, för jag har helt fria händer. funderar på om vi ska åka ner till stranden och avalon och på så sätt få till en extra helg där.

och mammsen har fixat pengar till haag. har jag nämnt att jag har världens bästa mamma? 

nu ska jag klicka på nyheterna och försöka somna till dem...!
natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: