knuteliknut

ser tillbaka på dagar av täta uppdateringar av det som är mitt liv. jag concludar att jag måste haft mycket fritid som au pair. ursäktar avsaknaden av inlägg med det virrvarr som just nu existerar i min hjärna. ny kurs, analyskurs. utlandsstudier/praktik. usa resa. resten av mitt liv?

idag tog jag till mitt favoritverktyg för att få tankarna på annat. shopping. skönt. jeans, tre toppar, två nagellack & en mascara blev resultatet. för ynka 500-lappen. varför klockan nu är 23:39 när jag skulle sova klockan 23:00 har jag ingen aning om... woaaaa. i morgon ska jag ta tag och planera upp mitt liv, eller åtmistonde min lilla rymd av tid som är kvar i trollis. deal? japp så får det bli.

nu ska jag somna till det sista avsnittet på säsong ett av förhäxad.
puss & go'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: