wednesday afternoon

Runt tre-tiden tröttnade jag på rapportskrivandet och cyklade hem till Mathias för lite kaffe & tv-tittande. En löprunda hanns med också. Hade videosamtal med Pappa och Tilde på msn. Jag längtar till helgen när jag får se dem igen. Josh, Mathias och Matina kom över och lagade mat här hemma. Kyckling, ris och en god sås. Det är lite tråkigt hur van man blir vid att äta middag ensam...det är ju faktiskt mycket trevligare med sällskap. Nu blir det sängen med en ny bok eftersom jag blev klar med "Windless Summer" (av Heather Sharfeddin) igår kväll. Nu är det Emma Hamberg med Brunstkalendern som står på tur! Kram och godnatt!


Around three in the afternoon I was sick and tired of sitting in the library so I biked over to Mathias to watch TV and drink coffee. I ran. Had video conversation with Dad and Tilde on msn. Can't wait to see them on Saturday. Josh, Mathias and Matina came over to make dinner. Chicken, rice and sauce. It's kind of sad how you get used to eating dinner alone...cuz it is actually much more fun to eat together. Now I'm off to bed for some reading. I finished "Windless Summer" (by Heather Sharfeddin) last night so tonigh I'm starting a new Swedish book by Emma Hamberg. Nighty Night - don't let the bed bugs bite!


Tilde & myself on the day of her christening

Kommentarer
Postat av: saudi

sötnosen där! MÅSTE få träffa henne i helgen

pusspuss love!

2009-09-24 @ 10:20:48
URL: http://saudi.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: