trollhättan made the cut


I går bestämde jag mig för att gå och boka min första klipptid i Trollhättan. Hittills har jag ju sett till att passa på att klippa mig hemma, antingen i USA eller I Norrköping. Trots att det inte alls känns läge sedan som Katie och jag var på mallet och klippte oss så har håret börjat kännas slitet den senaste veckan! Jag gick till Sara på STIWA, och måste säga att jag är helnöjd :)

Yesterday I decided to go and get my first hair appointment in Trollhättan. Until now I have tried to get my hair done when I've been home either in the USA or in Norrköping. It doesn't feel long ago Katie and I went to the mall to get our haircuts, but this past week more and more split ends have
showed up! I went to a place called STIWA and I must say that Sara did a great job :)




Katie & I before and after appointment at Mastercuts this summer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: