sorry

Är just nu väldigt dålig på att höra av mig, svara på sms, mail, skype och telefonsamtal och ber om ursäkt för det. Är väldigt mycket på gång nu de första veckorna i skolan, och jag försöker prioritera skola, jobb, träning och sömn! Så fort det lugnar ner sig och jag har kommit in i lite rutiner så lovar jag att jag ska bättra mig! Så länge får ni hålla till godo med bloggen. Saknar er alla!

I'm really bad at keeping in touch, answering texts, e-mail, skype and phone calls right now and I'm so sorry about that. There's a lot going on these first weeks of school and I'm doing my best to make school, work, exercising and sleeping my first priorities! As soon as things settle and I get in to some routines I promise I will be better at keeping in touch! The blog will have to do for now. I miss you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: