saturday!

Det är helg! Jag myser och njuter även fastän jag inte behövt vara i skolan sedan i måndags. Det är så fint höstväder ute och det gör mig så glad! Har varit på gymmet och styrketränat med Josh. Stannde till på Willy's på vägen hem som vanligt men jag handlade inget...har ju som sagt redan mat hemma :)
Har ätit upp frukost nummer två bestående av lättfil med müsli, mandlar, linfrö, vetekli och russin... Ska nu sätta på lite kaffe, Jack Johnson på Spotify och unna mig själv en långdusch!


It's the weekend! I'm thrilled and happy even though I haven't had to be in school since Monday. The weather is amazing and it makes me so happy. I've been at the gym for some weight lifting with Josh. We stopped at Willy's (supermarket) on the way home as usual but I didn't buy anything...like I said, I already have food at home :)
Just finished breakfast number two consisting of low fat "filmjölk" (sour milk) with granola, almonds, flax seed meal and raisins... Making some coffee now, Jack Johnson is playing on Spotify and I'm heading for a long and warm shower!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jätteskön dag, verkligen! :)

2009-09-19 @ 17:11:16
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: