routines

Jag gillar rutiner!
Idag har jag varit och gymmat på morgonen, 7-8. Sitter nu i biblioteket på campus och pluggar inför seminariet kl 10.15. I eftermiddag ska jag försöka att fortsätta med min EU rapport och senare ikväll ska jag vara barnvakt åt James någon timme när Sanella och Björn är på föräldramöte.

Nu blir det kaffe!



I like routines!
I got up early and went to the gym to work out this morning between 7-8 am. Right now I'm at the campus library trying to study for the seminar at 10.15 am. This afternoon I'm planning to work on my report and then later tonight I'm babysitting James for an hour or so. Sanella and Björn has a parent/teacher meeting at daycare.

Time for coffee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: