rain

Godmorgon!
Jag vaknade redan klockan 6 i morse av att det regnade nåt fruktansvärt. Presentationen igår gick bra, och det känns skönt att ha en sak avklarad. Nästa vecka börjar vi med vår andra uppgift som handlar om EU-stöd till olika projekt. Igår eftermiddag gick jag på stan lite med Emma, Josh och Mathias. På kvällen var det förfest hos Martin och sedan gick vi vidare till kåren. Nu har jag precis ätit lite frukost och ska springa iväg till tvättstugan. Vi har självstudier idag så jag ska försöka läsa och städa lite här hemma. Sen klockan 16.00 ska jag iväg och vara Phadder på brännbollen. Hoppas innerligt att det slutar regna tills dess!


Good morning!
I woke up at 6 today because of the rain. It was POURING. The presentation yesterday went well. On Monday we're starting our second assignment, about EU support for different projects. I should start reading a bit about that today. Other than that I should do some wash and clean up a little at home today. In the afternoon we're arranging a rounders tournament for the new students. If it could only stop raining!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: