jenny's here

Har en inneboende tills i morgon! Mycket trevligt med sällskap :)
Jenny dök upp runt sju-tiden igår kväll, vi gjorde oss i ordning och gick bort till Martin för förfest. Sen gick vi vidare till Lipz, där det inte alls var så mycket folk! Är folk trötta på att festa efter inslussningen tror vi!? Hur som helst så fick jag dansa i flera timmar, så jag var nöjd. Eftersom Jenny är här köpte vi mos på vägen hem (en tradition från förra årets festande) dock inte på Shell-7/11 utan det blev Sibylla. Efter det sa vi adjö till grabbarna som skulle gå till Martin och hämta sina cyklar, och gick hem till mig och drack te. Runt halv fyra kom vi i säng!
Idag blev det en välbehövd sovmorgon till halv elva-snåret. Nu sitter återigen och skriver på min rapport, medans Jenny springer lite ärenden. Efter att ha kört fast lite på skrivande igår har det gått bättre idag. Solen skiner och Josh vill fika, så jag tror att jag ska haka på!
Ciao


I have gotten myself a roommate. She's staying until tomorrow. I enjoy the company :)
Jenny got here around 7pm last night. We got ready and went over to Martin for the mandatory Swedish pre-party. Later we moved ourself "downtown" to Lipz, where there wasn't a lot of people. Are people worn out after the introduction weeks or what is going on!? I got to dance for hours so I was happy anyway. Since Jenny was here we bought mashed potatoes on our way home (a tradition established last year) although not at our usual Shell-7/11 but at Sibylla (hamburger place). After  eating we said good night to the boys, since they were headed to Martin's place again to get their bikes, and went back to my place and had some tea. We finally got to bed around 3.30am.

Today we enjoyed sleeping in until 10.30am. I'm once again writing on my report, while Jenny is out running some errands. After getting stuck in my writing yesterday things are going much better today. The sun is shining and Josh wants to go out for coffee, so I will tag along!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Maria

Fyllekäk ;)

2009-09-18 @ 17:09:25
URL: http://eliasmammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: