i'm staying in tonight

Det har varit en fullspäckad start på den här veckan för min del. Skolan och barnvaktandet har tagit upp all min tid. Gick dock ner till Studentkåren en sväng igår kväll och var lite social. Men ikväll blir det att stanna hemma och förbereda för min grupp-presentation om EMU i morgon. Har hunnit städa och laga lite mat och nu har jag krypit upp i soffan med en trave böcker och en kopp pepparmints te.
Trevlig kväll!
It's been a busy week so far. School and baby sitting is all I've had time for. Well, I did actually stop by at the Student Union Pub last night. But apart from that my social life has been kinda dead. I'm staying in tonight, I have to prepare for my group's lecture about the EMU tomorrow. I'm just done cleaning up and I made food for tomorrow. I'm intending to spend my evening on the sofa with my pile of books and a cup of peppermint tea.

Have a good night everybody!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: